ستاره ایران المپیک ایرانی ایرانیان

ستاره: ایران المپیک ایرانی ایرانیان پارالمپیک بهرام رادان اخبار فرهنگی و هنری

گت بلاگز اخبار پزشکی چگونه در تعطیلات ورزش کنیم

غالبا افراد در تعطیلات وقت کافی جهت ورزش کردن ندارند و به دنبال راه‌هایی جهت این که بتوانند در کوتاه مدت با کیفیت اوج ورزش کنند، هستند.

چگونه در تعطیلات ورزش کنیم

چگونه در تعطیلات ورزش کنیم

عبارات مهم : برنامه

غالبا افراد در تعطیلات وقت کافی جهت ورزش کردن ندارند و به دنبال راه هایی جهت این که بتوانند در کوتاه مدت با کیفیت اوج ورزش کنند، هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از Straits times، راه هایی جهت ورزش کردن در تعطیلات وجود دارد که می تواند به شما یاری کند تا آمادگی جسمانی خود را در تعطیلات حفظ کنید.

چگونه در تعطیلات ورزش کنیم

1. روزهای تعطیل خود را با یک ورزش کوتاه مدت شروع کنید، پنج دقیقه ورزش با شدت زیاد انجام دهید. به این ترتیب در ابتدای روز کالری می سوزانید و می توانید در طول روز انرژی از دست رفته را تامین کنید.

حرکات ورزشی زیادی هستند که نیاز به دستگاه های ورزشی ندارند. می توانید حرکات ورزشی زیر را انجام دهید:

غالبا افراد در تعطیلات وقت کافی جهت ورزش کردن ندارند و به دنبال راه‌هایی جهت این که بتوانند در کوتاه مدت با کیفیت اوج ورزش کنند، هستند.

– 20 شنای سوئدی. به هنگام اوج آمدن بلند شده است و بپرید.

– 20 برپی: این برنامه را سه تا چهار بار تکرار کنید تا پنج دقیقه این حرکات را انجام دهید.

2. یک گردش به صورت پیاده روی انجام دهید:

برای رسیدن به مکان هایی که می خواهید بروید پیاده روی کنید. تعطیلات وقت خوبی جهت پیاده روی در سطح شهر است ، لیکن شهر خلوت تر و تمیزتر است.

چگونه در تعطیلات ورزش کنیم

3. تفریحات خود در تعطیلات را به ورزش تبدیل کنید:

سعی کنید جهت گردش در محیط زیست دوچرخه سواری یا پیاده روی کنید. جهت خود برنامه های متفاوت که مشمول بر فعالیت فیزیکی می شوند بریزید.

غالبا افراد در تعطیلات وقت کافی جهت ورزش کردن ندارند و به دنبال راه‌هایی جهت این که بتوانند در کوتاه مدت با کیفیت اوج ورزش کنند، هستند.

4. به جای ایستادن در صف ورزش کنید:

اگر جهت دیدار از مکان های دیدنی نیاز به ایستادن در صف دارید به جای این که تنها بایستید حرکات ورزشی انجام دهید. حرکات ورزشی که می توان در صف انجام داد عبارتند از:

حرکت عضله پشت پا: بر روی پنجه خود بروید و پاشنه را به زمین نزدیک کرده و از زمین دور کنید. این حرکت بر روی عضله پشت پا کار می کند.

چگونه در تعطیلات ورزش کنیم

– منقبض کردن عضله شکم: عضله شکم را منقبض کنید کنید چند ثانیه نگه دارید و سپس آن را رها کنید.

– تنفس شکمی: هنگام تنفس شکم خود را منقبص و منبسط کنید.

واژه های کلیدی: برنامه | پیاده رو | پیاده روی | حرکات ورزشی | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs